Wednesday, November 30, 2011

Sunday, November 27, 2011

KUANTAN...

TEMPAT WAJIB PEGI. HA HA....

SEBELUM GERAK BALIK SUBANG, ROUND BANDAR KUANTAN DULU LA...

PERSANDINGAN DI KUANTAN


ESOK PULA MENCEMAR DULI KE KUANTAN. ATTEND WEDDING ABG MIRAN.JUGAK OUR OPISMATE. ...

KIRE SIRI JELAJAH PANTAI TIMUR LA KITE ORG NI....

Saturday, November 26, 2011

PERSANDINGAN...

OPISMATE YANG MENCEMAR DULI KE MAJLIS PERSANDINGAN ...

TENKIU LA KORANG SANGUP DATANG DARI JAUH....

Friday, November 25, 2011

ANAK HAJAH

SUDAH SELAMAT DIIJABKABULKAN ANAK HAJJAH AKU NI....AKU TETAP DISISI TUMPANG HEPI.AMIK BERKAT ...

Wednesday, November 16, 2011

singgah sebentar...

Alahai....dah lama sangat tak update.jadi rasa macam sangat malas...

doakan aku dapat hidayah semula untuk meniap....

Thursday, November 3, 2011

blog bersawang...

agak lama tak menjenguk blog.
kebizian.

aku tak lagi menganggur. sekarang sudah kembali berkerja. tidak lagi bidang grafik.kejauhan menyimpang.sebab tu la agak sbuk.sibuk benar dengan tugas baru.(perh ayat!)

kerja grafik tu aku akan buat secara parttime aje la.itu pun kalau ade jobs. susah la buat keje macam tu.rasa macam kena main jer dengan dorang.keje nak cepat je tapi membayar kemain menyiput....takpe la sesapa yang mebuli aku tu, tunggu la masa kejatuhan korang nati.satu masa nanti korrang akan rasa apa yang aku rasa sekarang.tunggu jer...
(eh apa yang aku merapu ni)

esok la smbung cerita...