Tuesday, September 1, 2009

Al-Fatihah...

‘Abh di HKB’

‘Patah tulang rusuk, retak tulang punggung.
Adk yati n dayah xde dh.’

‘Dah. nak siap kul 11 pagi ni.’

ni antara sms yg zul (my fren) antar pagi td. menitis air mata aku baca sms tu.
Al-Fatihah utk arwah adik yati n dayah. semoga roh nya dirahmati Allah dan ditempatkan dikalangan org2 beriman.
air mata aku menitis lagi masa taip n3 ni.

aku sms mber2 yg lain.infrm kt dorg. mmg they all tak tahu lg psl ni. aku pun tahu melalui my sis yg kat kg tu.

actually they all (zul’s dad n 2 sista) xcident smlm kat Machang. they all otw to go back to home from Gua Musang. Abh kritikal pastu diantar ke HKB (Hospital Kota Bharu) sis sorg still alive msk hospital Machang n sorg dh tade kat tmpt kejadian.
But Allah lebih sygkan dia. yg sorg lagi jugak dh dijemput pulang.

Aku as a fren pun sedeh, apatah lagi zul n famili. kehilangan 2 insan tersayang dlm satu masa.pergi yg tak kembali. Harap semua dpt terima takdir ini dan byk2 kan bersabar.

Innalillahi waina hilahirojiun.
Dari Allah kita dtg, pada Allah jua kita kembali. (eh tul ker terjemahan aku ni?)

Al-fatihah sekali lagi...

1 comment:

jejak anda