Thursday, March 18, 2010

dah kat subang...

ari ni aku masuk opis lepas 3 ari bercuti. kecoh gak kat fb dorang2 ni bertanya nape aku cuti lama.uish..3 ari jer maa.lame ker? siap ade yg kate aku balik bertunang ker...hoho..tade la.aku blk sebab dah lame tak balik ...lagipun sekarang kan musim tembakau so balik la mencemar duli ..tolong bapak aku kat ladang tembakau tu...

sampai jer pagi tu aku tak sempat rehat pun terus g kebun.daun2 tembakau sedang menanti...

kat belakang tu la daun2 tembakau.


ni anak-anak aku...(Qamarina & Safiah)

aku tak balik utk bertunang ker ape ker...aku balik nk melawat famili aku la..lagipun ade kenduri kawen kawan aku.aku lambat lagi la nk kawen.calon pun tade lagi.anak2 aku pun kecik lagi. anak sulong aku pun baru pas spm.nk tgu dorg tu abis blaja dulu baru la aku bleh plan lain2 hal...heh!

No comments:

Post a Comment

jejak anda