Thursday, June 24, 2010

wedding nina

hahai..dh berzaman baru nk tempek cite ni.tak de a bezaman sgt pun...
nina my classmate kat edi n strategy college.
dh selamat nikah 5 jun lepas kat masjid najihin, bandar permaisuri.
aku g ms akad nikah tu tp tak msk teman dia pun sbb... jadi aku tgu jer kat luar.

esk nye kenduri kat P.dalam. Pun aku pegi.

siap merenjis lagi...mmg nina nk sume kwn yg dtg g merenjis dia.

peluk cium.amek berkat.hahaa

ney jahat pun ade..

pika pikachu
gambar skema.budak klas. ala...cuma ade, aku, waney, pika n lan jer...
fara's family. lambat la ko.dh abes merenjis br sampai. sian dia sesat...hahaa

nina..she so gojes on da day...pengantin la kate kan...

nina n adi
merah yg sweet.

selamat pengantin baru nina n adi...semoga kekal ke akhir hayat...aku tumpang hepi.

No comments:

Post a Comment

jejak anda