Tuesday, January 4, 2011

her big day...

kenduri senior 2.1, tapi sehari sebelum tu saya dah serbu umh pengantin. saya main serbu jer, sebab saya agak-agak mesti dia akad nikah ari tu. dan memang dia nikah ari tu....
jenuh gak nk carik umh dia. bukit sentosa 3, rawang. jauh kemain...cik kathy oiii. eh ok, puan kathy now....

lelah mencari, akhir nye jumpe pasangan pengantin tengah shoot gmbr tepi jalan.

kad dia yang cantik...

tak sabar nk design kad kawen saya. eh senior saya pinjam design u yer...

nak jugak merase kusi pengantin

kami yang mengambil berkat..^-^

gubahan hantaran yang menarik perhatian...

kathy ni senior saya kat kolej. tak rapat pun.hehe..maklum la dia kan senior. ms dia sem last, saya br sem satu. klu jumpe kat studio, tak bertegur pun.segan wei. dia tu dh la cantik,cun lagi. saya ni lak selekeh jer..
sekarang ni bertegur sapa kat FB jer. pastu masing2 dah jadi bloger so kat cni jugak la memanjangkan silatulrahim...

so bila dia invite dan dapat kad kawen dia, mmg sy sangat teruja nak pegi. walaupun pegi awal tp atleast saya datang jugak kan...sekadar memenuhi undangan dan nk sangat tgk dia secara real. memang dia cantik la aritu...sebelum ni pun cantik jugak...

nway..selamat pengantin baru kathy n affan...semoga Allah menyatukan kalian berdua di dalam kebaikan...amin.


luv ya rakiahusin@misscrab83.blogspot.com

5 comments:

  1. kiah ni kathy senior gd tu ker? kawan azwa tu eyh?? dia mmg dah pkai tudung ker wei?? cantik :)

    ReplyDelete
  2. haah. batch azwa. dia pakai ms nkah jer...tp mmg dia dh cntk pun..selim giler!

    ReplyDelete
  3. huhuhu bab selim tolong la jgn sebut ngn aku...JELES tau tak..ade ubat kurus?? meh kasi aku ahhahahahaha

    ReplyDelete
  4. maanjer...thanks2 sngt ari tu dtng..aku ingt sape la yg dok tunggu aku masa aku tgh shoot uper nyer kamu.. Ko pon ape kuarng nyer makin comel...Masa kolej tu mcm beisi skit...hehe

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah sempat pegi.dh kebetulan pegi ulu yam trs gerak rawang...

    ReplyDelete

jejak anda