Sunday, July 14, 2013

hidayah Ramadhan 1434...

makanan hari ini. Alhamdulillah kenyang sampai waktu berbuka :)
Sejak mek ajak pegi umrah, aku baru la terdetik nak belaja mengaji semula. huhu. sebenarnya dah lama juga la aku cari tempat nak mengaji dan kebetulan rezeki terjumpa dengan seorang kakak ni dia yang cerita pasal satu sekolah tahfiz yang ade kelas mengaji. dan kebetulan cuti kali ni agak lama jadi sempat lah aku meluangkan masa ke situ.

terima kasih umi yang sedia menerima aku di situ...hanya Allah yang mampu membalas jasa dan budi baik umi sekeluarga.


"Ya Allah ya tuhan ku, Sesungguhnya aku ingin naik umrah, maka permudahkanlah, terimalah, berkatilah (amalanku). Sesungguhnya aku naik umrah dan berihram kerana
Allah swt".

flight 22hb ni tapi visa belum dapat. doakan aku dan keluarga dapat menjadi tetamu tanah suci di bulan Ramadhan kali ini.

................................
 

No comments:

Post a Comment

jejak anda