Tuesday, December 31, 2013

Manisrumahmanis

Kediaman kami. Alhamdulillah selesa rumah yg suami aku sediakan ni. Cukup semua kelengkapan asas.

Memang aku xde plan pegi hanimun mana-mana lagi sebab xsabar nak balik rumah sendiri. Lepas habis roadtour ke rumah sedara mara dia n adik beradik aku, kiteorang blk ke rumah sendiri. Homesweethome-Manisrumahmanis.

Kain Langsir lastminute beli kat jempol n.9. Mama bersengkangmata jahit kan. Tq mama...

Sarung kusyen pun lastminute beli kat triang. Masa tu singgah beli mentol lampu sambil cari sangkut langsir berkenan.suami aku yg pilih tu..nice kan..

Tv 32". Tq abg sppu aku yang susah susah bawak dari kelantan. Kabinet tv beli kat sri jaya. Nasib baik jumpa yang berkenan muat pulak masuk myv.. Frame ayat kursi beli kat GM Klang.rm80.

Lampu tidur, design baru beli dgn kawan aku. Dia mniaga on9. Xpasang sgt pun sbb aku xsuke tdo cerah. Aku ske tdo gelap2 baru lena..

Simple deco by en suami la. Aku ikut jer.

Alhamdulillah, dia suami yang baik. Perangai sama jer dr sebelum kawe dgn selepas kawen. Yg best selalu ajak solat berjemaah...tahlil n baca yasin sama-sama... semoga hubungan ini diberkati Allah.

No comments:

Post a Comment

jejak anda