Sunday, December 13, 2009

cuti 3 ari

hmm cuti 3 ari ni aku cume memerap kat umh. nk settel kan kj.alhamdulillah correction kat coreldraw dh siap tgu nk tranfer msk in design jer.

nway jmmt tu aku kuar gak.g kl.amik laptp ni ngn akak aku. pas jp dia aku trs blk.sbb pale tgh weng2.tp aku sempat gak la jenjalan jap.carik tshirt ilove mesia.ade kat cm tp mahai la.aku mms akak aku suh cari bj tu tak ps.

kepala aku msh weng2 ni. aku cm tak sehat jer.hmm tak sehat ker? yer2 aku mmg tak sehat start ari kamis lagi.aku dh mkn ubt. dh byk mkn.seb bek aku kj kt klinik, dpt ar ubat free. smlm aku cume mkn ubat jer.hum tak wase lapar pum.

pastu ade lak kes yg menambahkan weng2 kepala aku ni.owh giler! hal ape...jahat jer tahu. aku cume sanggup cite kat dia.jahat tlg la smpt cite ni utk aku k.takpe la if ko dh cite kat bani ker.bani pun kwn aku gak kan.mmg satu cite yg giler!

esk aku akan ke maxis centre,nk tukau no phone.kali ni aku mmg nekad nk tukau.dh tak snggup wo nk layan laki2 org y2g tak reti basa.aku hrp pasni tade lagi la hal giler yg akan belaku kat aku.

kepala msh weng2.bdn pun msh panas.esk dh keje.aku hrp tak melarat la.tak moh la serabut lelame cmni.

No comments:

Post a Comment

jejak anda