Thursday, December 3, 2009

tetibe lak rase nk jwb tag ni...

1. Bekas kekasih saya adalah..
tade la...

2. Saya sedang mendengar...
tv9...

3. Mungkin saya patut..
wat kj dlu br men internet...

4. Saya suka...
tido dan makan!

5. Sahabat-sahabat saya...
my kaki kanan n my banker.

6. Saya tak paham...
org yg susah sgt nk setia

7. Saya kehilangan...
surat2 cinta zaman dlu2

8. Ramai yang berkata..
dia memang laju...

9. Cinta itu adalah...
love la


10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
owh, bekerja mungkin

12. Saya akan cuba...
kurangkan berat ...

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud...
seumur hidup mungkin

14. Telefon bimbit saya..
Nokia 7610.hp aku yg keempat.

15. Bile saya terjaga...
huh..sy msh ade nyawa

16. Saya paling meluat...
kwn yg belagak

17. Pesta/parti adalah...
msti ade makan2.sgt best!msti pilih

18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
kura-kura...

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
below 6.

20. Hari ini..
jumaat

21. Malam ini saya akan..
tdo awl.

22. Esok pula saya akan..
berada di rumah

23. Saya betul2 inginkan..
melancong.tawaf satu dunia...

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
bila la parut kat pp ni nk ilang

25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
arked permainan...

26. Makanan barat atau jepun..
makanan barat.

27. Bilik yang terang atau gelap.
dedua...

28. Makanan segera adalah...
kfc.idaman ku selalu.sedap hingga menjilat jari

29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
tgu sekejap lah

30. Anda tak perasan ke soalan no 11 itu tiada?
ntah.dop kire nombo pom.

No comments:

Post a Comment

jejak anda