Monday, November 22, 2010

trip with gf

~20.11.10~
~Port Dickson, here i come...~

sampai PD dalam kul 1pm cmtu. lepas check in kat corus pegi teluk kemang. memula nak beli topi jer tapi terbeli t-shirt pulak. lima2 beli t-shirt i luv PD ni.colourfull...

balik bilik. makan-makan dan tido...ngantok seh. yelah pg tadi kan bangun awal. lepas subuh saya masak-masak. Chik rekues nk bihun singapore.katenya, 'tak boleh nak pegi singapore, makan bihun singapore pun jadi lah'. Pandai ko bodek eh...

pukul 5.30pm baru la turun laut. huahaha...matahari pun dah balik weii. yelah memasing takut sunburn. keji jer weiii.

tak PD la kan kalau tak nek banana boat ni. best! my anak hajah tu memula takut, pastu xde makne nye nak takut. dia yg lebih xcited.
malam pulak, dengan selamba nya buat bbq kat beranda bilik. ni kes malas nak turun pantai malam-malam. lagi pun nk tgk tv...ala, mmg dah malam pun.dah kul 10 lebih baru nak masak. so sanggup angkut batu bata ni naik...ni saya dan linda yang angkut naik. siap luka2 jari...

esoknye, lagi keji tau. tak turun pantai pun. dorg seme tido...jerk. saya pulak tak kuasa la nak turun sorang2. jadi saya pun join la dorg seme tido...

lepas check out, linda pegi pulak jumpe adik dia kat nursing college. dan last minute decided pegi melaka jumpe khairin.

gerak pegi melaka, carik umh kawan saya dan konvoi pulak pegi umbai. makan ikan bakar. memasing memang kelaparan. dah kenyang. dah nak balik baru ingat pasal kamera..hegeh-hegeh!


~malacca-21.11.10~

pegi banda hilir. jalan-jalan.kepenatan dan rushing pulak nak balik usj. dah kul 7pm pun...haih.

~my bff yang dah jadik org Melaka~
jumpe lagi beb. thx banje makan ikan bakar kat Umbai.mudahan bertambah murah rezeki mu n ur husband...


dua hari yang best! plan nakpegi lagi. pegi ramai-ramai plak. tapi entah bile la kan. sbb lagi 2 mgu plan ktorg pegi sunway lagoon. haih, belakang umah jer wei tempat tu...yang dekat tu la susah nak sampai...

4 comments:

  1. percutian ang neh..bakal jadi percutian aku nanti..hehehehhe....x sabar deh nak bercamwhoring pakai topi pantai...hehhehe

    ReplyDelete
  2. bile nk pegi?tdo cna ker? aku lepak kat corus.murah jer...

    ReplyDelete
  3. next week may be...owh nanti aku try search corus tu...yup..tido sana la beb..nak feeling tgk sunset..memang Melaka N PD in list...hehehe

    ReplyDelete
  4. aku tgu ko nyer cite lak.msti best ni...

    ReplyDelete

jejak anda