Wednesday, December 8, 2010

inilah jawapan penantian 6-8hb Dec..

ni baru jer sampai umah.terus online.so xcited nk stori..;))
saya ni bukan ape, kan ade org tak join trip ni atleast tgk gmbr pun jadi la yer. sharing is caring u....
hmm...baru balek dr vocation. company trip.ala dekat je pun.ade skit gmbr nk letak ni. nanti ade masa saya update lagi...

lepas tol. mana satu tujuan kita?

alalala..pic blur pulak

lagi 7km...

akhirnya sampai...

ok.ni jer lah dulu yer. (kepada silent reader tu) nanti saya upload lagi eh. banyak tau gmbr ktorg.nanti amik dr seme kamera...sabar eh...

5 comments:

  1. bila nak ada sambungan neh??? aku dok tunggu...

    eh nex week sabtu ang pree dak?
    ada tonoment boling mcm thn 2009 tuh...jom join teman aku...hahaha

    ReplyDelete
  2. next sbtu? 18hb ker? ala keje. halfday tp mok suh keje full day....

    smbungan nti la.nak amik seme gmbr dr dorg.

    ReplyDelete
  3. ala...baru nak impot ang...
    dekat je pun..kat Endah Parade je...
    keseorangan la I cenggini...

    ReplyDelete
  4. endah parade tu mane? huhu..alala.mcm nk ikuttt....yap, stanle n alex msh ade kat mapking ker?

    ReplyDelete
  5. endah parade kat sri petaling...x jauh dari stadium bukit jalil...yap n stanle je tinggal..alex dah x de..tu la aku nak ajak ang join..

    ReplyDelete

jejak anda