Monday, December 27, 2010

not well

hmm...
cough, flu n fever lagi....

ubat dah berbijik-bijik telan. segala jenis ubat lah. saya ni memang sakit skit trs telan ubat.
tapi belum mau baik.tak selesa woo nk keje. nk pegi opis. batuk jer, risau akan mengganggu org lain kat opis ni...tapi sekarang saya kat opis la....harap dorg seme tu faham la keadaan saya. bukan saya nak sakit camni, bukan saya tak nak amik mc dan rehat jer kat umh tapi bebanan keje yg berlambak tu lagipun saya still boleh jalan sorg takde la trk sangat. bising skit sori la yerrr...

sangat bizi skg ni. entry broga n damai laut msh tergantung.nanti la ade kesempatan saya update kan yer ...


ps: dah a few days tak sehat tapi hari sabtu sempat repeat broga.tapi tak jugak smpai ke gunung tok wan. tak larat dooh...dah kate nya tak sehat...next time insyaAllah...

No comments:

Post a Comment

jejak anda