Saturday, June 29, 2013

3 siries alredi..


big thanks tu my angah yg sponser kek ni. . blueberry chess. sedapppp sangat weh. puas hati koi!
walaupun terpaksa tunggu 3 hari kemudian baru dapat kek ni.
sebab nak tunggu teady bear-teady bear ciksu balik. 
padan muka dorang kena kelentong. aku cakap buterfly tu boleh dimakan (aku buat-buat makan). dorang bukan main berebut lepas tu.

 nida cakap "keras la ciksu, mana boleh makan."
hahaha....percaya sangat apa aku cakap...


antara koleksi teadybear aku. qaisara, amirah, balqis, qamarina, najihah, nida dan haris.haris sorg jer si jantan yang ade masa ni. yg lain tak balik.

yang besar gedabak tu kakak aku la. kiri (angah) kanan (along)


yang bertanduk - nida






hadiah hari lahir ;)



kini besi ini ditangan ...

..........................................

No comments:

Post a Comment

jejak anda