Thursday, June 20, 2013

majlis malam semusim dalam kenangan...

satu lagi acara kemuncak untuk pelatih. semua pihak berganding bahu untuk jayakan nya. 


hasil stage lastminute ...
pembantu penyelaras malam penutup (lantik diri sendiri) haha...

last pic dengan bebudak DELTA. terharu dengan persembahan dorg tadi. huhuhu...

purple nite-with penyelaras malam penutup
semasa sesi bersalaman, ade ww datang dekat aku. dia mintak maaf. dia mengaku ada mengumpat aku. ehhh..terkujat. tapi aku positif. terus maafkan dia. selesai sesi bersalaman. dia datang lagi. sambung pulak sesi bermaafan berdua sahaja. dia cerita lagi....kemudian.soksek.soksek. dua-dua banjir. kesian pelatih-pelatih aku...dorg cakap aku GARANG.....huhuhu...

sebelum bersurai. jumpa mereka sekejap. .harap mereka maafkan aku . pengalaman mereka disini untuk mereka dan juga untuk aku....terima kasih wira dan wirawati ku....

......................

No comments:

Post a Comment

jejak anda