Saturday, May 23, 2009

gurl outing...

smlm pas keje meronggeng ngn mak peri ker jusco equim park. saje teman mak peri. sbb dia kate tetibe rase nk shoping. aku ikukan jer.lgpun aku nk beli baju utk aboh. memule plan nk g ioi jer tp memandangkan dh slalu sgt g cna jd aku cdg g equim tu. last g cna thn lps ms j card.

tak la byk sgt pun choice kat cni. byk g kat ioi. org pun tak ramai. tapi ade lelong2 gak. kat bghn toto tu...ktrog tgk2 jer.

mak peri rembat baju n beg... aku selai kemeja utk aboh jer. aku kan dh shoping utk diri sendiri ms j card ari tu. ckp la erk...sblm beli smpt call akak tnya saiz bj aboh. aku luper daaa. tu la jrg sgt beli ...siap tnya kaler yg sesuai g.yer la aboh aku tu mendung skit.jadi susah nk cari kaler utk dia. akak suh beli kaler cklt saiz L.
mak peri nyer beg n baju lupe nk snap pic.

kemeja utk aboh. linda kate formal giler.cam nk g meeting jerk...


pose kat atm maybank


ni lam kedai pe tah. tak beli pape pun. tade saiz...


ni last week nyer outing. lam toilet giant.


1 comment:

  1. llah...nape gambar taruk cmnie...senget2 aku nk tgk kjelitaan aku

    ReplyDelete

jejak anda