Tuesday, May 12, 2009

juvanex program


ni la rupenyer juvanexo 7-Day Detox Program. dh 6 ari aku minum. rase nyer...not too bad la.hehe.(fresh lemon flavour) juvanex ni adalah satu produk utk mengeluarkan toksin dlm badan. jd sepanjang pengambilan aku kena la jaga mkn.hari 1st n 2nd tu mkn buah n minum air kosong jer. hari 3rd n 4th tu br leh tmbh sayur. 5th n 6th pun buah+sayur.tp dh leh tmbh ikn or ayam ari last pun sama. mkna nya tok leh mkn nsk. klu mkn pun beras perang...

tapi kan... ari 1st pun aku dh kantoi.ter mkn sedikit nasik (ter...ok!) terliur sbb aku yg msk kan dinner utk budak2 kat umh. ari ke-4 lak aku termkan nsk lemak...lauk smbl petai lagi.punya la sedap! sies aku terlupe.tgh syok mkn teringat plak.trs terkujat selera aku.apa lagi trs bungkus blk n minum air puteh byk2...
pastu plak time g pd tu...belasah mcm2.juvanex ke mana.ape kemana...hehe.hidup utk mkn tul la!

cam yg aku kate td.ni prgm penyingkiran toksin jer.tp klu berat pun susut tu kire bonus la.yehaaa...n byk gak la kebaikan klu rajin buat prgm ni. antara sngp dengan tak jerla...

2 comments:

jejak anda