Tuesday, May 19, 2009

toilet opis...

ptg semalam...rase nyer dlm kul 4.cmtu la. sy ke toilet opis.nk wat pe? hehe...nk rest mata jap.mata sy dh penat taw asik ngadap pc jer.

saya duduk jer tepi pintu. saya pastikan pintu lock. saya duduk baik2.diam2. btl2 diam. eh..sy tido ker? tak la.pejam mata jap.kan nk rest mata...

pastu saya dengar bising2.pasti bos saya suda blk. apa lagi. saya terus bgn. tarik pum n basuh muke skit. saya pulas tombol pintu. tak pusing pom. saya cuak. adakah bos sedang pulas tombol jugak dari luar. saya benti jap. kat luar diam jer. saya pulas lagi.tak bleh gak.lagi...arrr mmg tak boleh. saya bertambah cuak...saya pusing keliling.mmg tade jln lain nk kuar.saya panggil nama fiza.
byk kali. tapi kan dia boleh tergelak2 kat luar tu. yg lain2 jugak ketawa. bos pun same. kuang adab betol!

pastu saya dgr fiza pgl fairuz naik.nasib baik fairuz ade.jadi saya terselamat. boleh pulak dia kate ' kan bagus klu miss kong yg kena'...ye la.nape la sy yg menjadi insan terpilih ni.

tombol suda rosak.padan muke dia.

lalalalala...

hmmm nk tkr tombol jer tapi pintu skali bukak bwk g repair...
cmner tu???

tgu pintu n tombol baru...cpt la balek!

4 comments:

  1. huh...kciannyer......konpius..ko tido lam toilet ker????????????

    ReplyDelete
  2. tdo lam toilet??? ko agak2 la wei

    ReplyDelete
  3. pejam mata je. nak rehatkan mata.. kan??? kejiii

    ReplyDelete
  4. aku sgt simpati pada mata ini...

    ReplyDelete

jejak anda