Tuesday, April 27, 2010

futsal.futsal.futsal.

ahad lepas (19 April) ade tournament futsal pmcare s.b. bertempat di komplex suka S.Alam (kat kilang panasonic).
PMCare ni tempat keje my kaki kanan. tetibe aku pun terlibat. huahahaa.belasah jer. aku ni bukan nyer reti sangat pun.bidan terjun jer. janji semangat nak main tu ade. aku tolong cukup kan korun satu team ni. rumah hitam. biar pun tak menang tapi puas hati dapat main.
my SIL pulak tak pecaya aku main futsal....

cite psl PM care ni.biar pun tu tmpt kj kwn aku tp dh macam tempat kj aku pulak. heh! ape2 pun event yg dorg buat mesti aku ade...tak kesah la berbayar atau pun di belanja oleh bos (en Amri ) aku mesti akan ikut.hehee...tq en Amri. masa nak main futsal tu pun, dia siap ckp kat aku ' Kalau ade org tnya, kj kat dept mana, ckp jer keje kat MSE, baru masuk ari jmmt lepas'... aku..senyum jer la...!

taklimat sebelum mula

1st games.nervous...

lawan ngn team white. seri kosong-kosong

No comments:

Post a Comment

jejak anda