Friday, April 30, 2010

langsung tak xcited pun!

malam tadi wan ade dtg. saje jer. dah seminggu tak jumpe. rindu kate nye. teman kan dia makan kat kedai area flat. aku tak makan pun minum aje. dah kenyang mkn beger td. aku agak kepenatan. bermandi hujan petang tadi. kepala pun agak weng-weng ni. dia cuba buat lawak tp aku siyes jer.

sebelum dia balik, dia hulur kan satu paperbag kecik. agak keberatan jugak aku nk amik. segan lor! heh! hegeh2. bile aku tgk isi nyer...wah perfium.satu set lagi.far awy.mmg la fav aku tp bukan yang tu. aku tak pakai yg tu. hmmm terus muncung. siap ckp tak nak lagi. siap nak bagi balik kat dia. eii teruk betul kan. orang dah bagi bukan nyer nk say tq ker ape ker..siap muncung2 muke moody lagi. keji tul!
pastu dia pulak buat muke. dah2.. pegi la balik. kang lame2 lagi keruh.

dia blk. aku naik umh. pastu dia sms.mintak maaf. dah salah beli. dah buat aku moody. dia janji akan g tukar perfium tu.
haish laki ni kan...

aku reply msg. siap2 nk tido.kepala mmg dh berat. pas mkn ubat trs telena smpi pagi!

2 comments:

  1. by de way..far away brand apa? Gucci ker...
    kiah..x baik buat gitu..hik3x...rembat je kalo org dah bagi..tu tandanya time die beli..dia igt kat kiterrrrrrr

    ReplyDelete

jejak anda