Thursday, April 1, 2010

mood tak baik...

aish! manjang jer mud tak baek.ape la nak jadi kan...
sori la...insyaAllah nextweek kot baru ok ni.huahaahaaa...
actually aku baru jer recover ni...teruk gak la. smpi 4 ari mc.2 kali g klinik.siap amik injection lagi tu. n wat blood test lagi. naseb la tak kena denggi...

mud tengah tak baik ni. nk wat keje langsung out! huh. jalan2 kat fb. msk sana cni. semakin bad la...sp suh tgk2 fb org. kang sendiri yg skit hati....(omg!)

tetibe sedeh! huh.gile kot! dh nak monopus agak nyer aku ni.hey..helo..wake up la...benda dh lame berlalu kan... ko pun dh ade jalan sendiri kan.
mmg la...tp arrr...tolong! susah la.

hmmm ape kate delete jer dia dr frend list ko? ok tak?
ala...nti tokleh nk nk action2 ngn dia...

seee.....perangai buruk tul! tolong la sedar, dia tak penah pun amik tahu pasal ko lagi kan. even bufday ko pun dia dh lame tak wish. no tel baru ko pun dia tak penah mintak..sudah2 la cikkiah oiiii...nak action ape? ko jer yg lebeih2 terase.dia? ade ker dia terase ape2? jgn harap la...ko tak igt ker ape yg penah dia gtaw? jgn buat lupe k. dia sendiri yg ckp pada ko!

so skg..biar kan dia dgn ape yg dia pilih. jgn nk dendam2 lagi...

ok2...aku bukan la nk marah.nk berdendam bagai...tp tetap terkilan. terkilan sgt!.
ape pun aku ttp igt.ape yg penah kami memori kan! sedikit pun tak mungkin aku lupe! aku harap la satu hari...dia akan rase ape yg penah aku rase!



gambar hiasan (wallpaper pc n laptop aku!)

No comments:

Post a Comment

jejak anda