Saturday, May 29, 2010

best nyer kerja

huh..mg best la kerja ari ni. bos2 tak dtg. bos yg dtg pun msk kejap jer. pastu kuar. tgl la aku n lagi 2 designer. tataw la dorg tu buat ape jer. aku? msti la on9 drp pagi td lagi.huahahaa.indesign pun bukak buat syarat jer tp tade file yg aku bukak. tataw nk buat kj ape pun. aku mmg la...ari2 tataw nk buat kj ape.

kejap lagi dh nk balik ni. nk kuar g jinjang lah. anak kucing ajak g ngn nyamuk jer. adoihai mls pulak nk merempit. tp takpe la jimat ms skit. klu g ngn train ntah kul bp leh smpi....

nway nyamuk dh ok.ooo sgt best menunggang! dh nk genap 3 thn aku bela nyamuk tu. dh byk sgt duit aku abes kat dia jer. alhamdulilla, ari selasa lepas dh jumpe tempat servis skuter yg paling baguss utk nyamuk. tq to hafiz yg dh tolong aku n bwk g tmpt tu...tq sgt2! (insyaAllah next n3 aku cite sal tmpt service tu... baik punya lah!)

No comments:

Post a Comment

jejak anda