Thursday, May 20, 2010

wedding at medan

sabtu lepas. kul 7.40am (waktu malaysia) aku berangkat ke medan.hoho...dgn satu misi. nk g tgk org kawen. medan indonesia k, bukan kg medan kat pj tu. aku g sorg je la...huh semangat. ala...ramai lagi org dlm fligt tu. so tuan-tuan, puan-puan sila jgn risau!

ok. smpi sana kul 7.35 am (waktu indonesia, lewat sejam dr malaysia. pesanan disini ...sila check time tempat yg anda ingin lawati sebelum pegi. supaya nanti tak la terpikir 'jam dorg ni rosak ker?)
sampai polonia airport abg irwan dh sedia menunggu. trs dia bwk blk jumpe ria santri ( nama islam nya khumairah santri) ria ni mualaf. dia kawen ni parents dia tak bagi. jadi aku n parents angkat dia aje la wakil bg famili dia. so kedatangan kami (aku, puan yati n en kamarul ni sgt dihargai) owh terasa berharga disitu.

esok nyer mjls nikah yg meriah. ade gak org lain dr malaysia. wakil dr pihak puteri bayu hotel, pangkor. hmmm abg irwan n ria ni kerja kat pangkor. kat pangkor la aku kenal dorg ni. kenal dr kawan tp ktorg yg close smpi skg, kwn tu dh hilang entah ke mana...






ok ini saje gambar. more pict kat fb aku.
selamat pengantin baru ria santri (khumairah santri) n irwan shah...

sekian

2 comments:

  1. hoh jauh sekali ko pg kenduri erk...nnt majlis aku xde hal la klu aku buat kat oversea kan....(berangan lebih aku ni)lalalalla mesti ko buleh datang kah kah kah

    ReplyDelete
  2. insyaAllah sis.tu pun klu ko jmpt aku la.kan.kan.kan

    ReplyDelete

jejak anda