Monday, May 10, 2010

Diana & Labu (Razmi)

08.05.10
dah selamat kawen pun dorg berdua tu. cinta kampus la ni .heh. lebeh kuwang 7 tahun gak la dorang bercinta. semoga jodoh hingga ke akhir hayat.
Diana tu roomate aku. kwn pertama yg aku kenal kat kolej. terjumpe ms tgh register pastu satu hostel pulak. Labu lak coursemate aku...agak close la jugak.slalu la karisma ijau dia tu jadi tunggangan aku n jahat dlu.huahaa.

hujan renyai2 jer semalam. sejuk...alhamdulillah xde la merintik peluh.

aku g sana tompang kete nida.skali ngan ema n zana. pstu ade lily, ana n ifa. sume-sume budak id. budak klas dia la.aku sowang jer GD. tp aku mmg dh close ngn budak2 ni. mmg kwn2 huahua aku pun ema n nida tu...ana jugak. cuma aku tak la close ngn lily n zana. ifa tu lagi la.ade cite pulak psl ifa ni...(lupakan je lah!)

sori tiada gmbr.nti2 la upload.samsung L100 aku tertinggal lak lam kete nida.OMG!!! dh sampai umh aku carik.nida pun dh gerak blk sri iskandar ...dia kate nk kurier.owh..really need da samsung.15 mei ni nk g medan...owh.owh.owh.

selamat pengantin baru diana & labu!

pict ehsan dr fb nida...

2 comments:

  1. hoh..ko klu upload pic selalu je lmbat..hihihihi disebbkan kamera ko tertinggal aku terima la reason tu :p

    ReplyDelete
  2. hoho..bukan sengaja taw.ade dh pict kat fb nida.tu la ko xde fb...

    ReplyDelete

jejak anda