Thursday, August 19, 2010

bufday SIL

hahaha..cite basi lagi.
bday SIL 18 julai. tetiba lak abg aku tuh nk celebrate. siap dtg umh invite awal2 tu...jadik aku pun pegi la.dah kate adik kesayangan...msti la awal-awal lagi aku dh terpacak kat klang. sampai-sampai, duduk-duduk, pastu makan. arr mmg blum bekpas pun. mak beli laksam aritu. layan jer. tu pun mak bape kali duk suh g makan.memula mestila buat-buat kenyang.padahal kebuluq dah.dah abes makan tdo. itu la keje aku. bukan nyer reti nk menolong kat dapur. SIL n mak je masak.dah lupe mak masak ape yer aritu..abg lak keje blum balik. hujan sangat best tido. pastu aku terjaga dengar suara anak buah aku. owh kakak aku kat selayang pun datang...hohoho...teady bear aku dtg trs aku bangun.lenyek nida n haris.best.best.

bangun tido makan lagi. pastu baru makan kek. haih.lepas makan terus balik.haha...sgt elok perangai budak ini kan...SIL siap tapau lauk n kek lagi. tq sis...alah dia sgt tahu aku ni macam mana...dh bertahun jadi adik beradik kan...hahaa.

SIL n her mum...

pic ramai-ramai. syg blur plak.

eh ape hadiah utk sil eh.haha.aku belikan KFC jer.tu pun anak dia yg habis kan. nti la kak org belikan ape2 yg special...hehe

hepi bufday kak jamilah bt abdul karim. semoga hidup trs diberkati Allah dan sabar dgn ujian Allah.


No comments:

Post a Comment

jejak anda