Wednesday, August 18, 2010

present fresh from my haier

present to u... ala blur plak...

ok ini clear


fresh from my Haier...lalalaa..

nway smlm teringin lak nk buat ikan bakar ni. memula tu msg la bff, tnya kat dia oven tu leh bakar ikan ke tak. hehe.dh lame beli jarang guna.selalu buat biskut jer. so bff kate bleh jer. memandangkan dia blk awal n tiada plan nk ke PARAM aku pun mtk tolong dia beli kan ikan. hish mengada tau dia, nk mintak cliam pulak...aku ckp ade resit bleh claim.hehe

semalam adalah hujan lebat. nasib baik abg yg baik dh bagi jaket kalis air. sampai umh tengok-tengok anak tengah sebok dengan ikan ni. buat sambal nk perap ikan n sambal belacan bagai tataw lak anak pun blk awal semalam. bff lak tgh sebok betul kan penyidai kain kat bilik sidai.

alalala tq la susah2 pulak kan.aku nak buat sendiri. mtk tolong belikan ikan jer. jadi tugas aku masakan nasi n goreng sayur. selera sungguh. abis licin sume. kena masak nasik lain utk su.dia blk kul lapan semalam...tengah syok makan ade lak jiran hantarkan murtabak, yea aku kirim kat dia. dia kate murtabak tu sedap. hmmm sedap gak la.

selesai makan n kemas-kemas sume tu aku tnya kat bff la, nk byr balik kat dia.pastu dia ckp takpe la...kan tade resit cmner nk claim.nti ko tak caya lak.hahaahaa. ala aku pun buat-buat tnya jer lah.


dan seminggu puasa blum berkesempatan nk berbuka bersama 4 org ni...takpe byk masa lagi.

No comments:

Post a Comment

jejak anda