Thursday, September 23, 2010

saya juga terkejut weiii

semalam kena jaga booth kat berjaya times square kl sana. perh bosan yg amat. internet lak tade. boring-boring tu tgk la ape yg ade kat dlm pdrive saya. memula tgk video men futsal.klaka siot...macam-macam gaya ada.
pastu tengok vc nana n arwah achik masa show jangan tido lagi (gigih saya rakam show ni). ade gak vc mandi pantai dgn anak2.then vc marhaban cukur jambul izz nur dina. tp sayang lappy tu xde soundcard. cis! pastu check lagi..then saya terjumpe la gambar ni.huahahaa...tekejut saya weh.cmner la leh lupe!

pic thn 2007. huahaa.gile debab! ms ni kj kat pangkor. makan minum terjaga wei duk sana.mana la tak montel macam ni. (sgt klear muke dia weii.dh guna kuasa ps ni.hehe.scar pimple menepak weiii!)

ni lak..thn ni 2010. bulan 2 kot.lupe. pic nak buat passport. dah xde pipi belon tu....ms ni dah kat sini. makan minum terkawal dah...(ni pic original-tak guna kuasa ps pun)

No comments:

Post a Comment

jejak anda