Friday, September 3, 2010

kesedehan berganda

ade lah semalam...kan kwn aku dh delete aku dr list fb dia.sob.sob.sob. mmg terase gile. down giler. dah la lapo jer peyut....hmmm tu la dlu buat time buat kat org tak pulak ase besalah pun. now kena kat diri sendiri baru la nak meratap sedeh-sedeh bagai. ingat ade org nak kesian kat ko ke weiii. perh...aku tau la. mmg salah aku pun. aku ni yang tamak. tak sedar diri. tak bersyukur. tapi tak baik la ko buat aku mcm ni weii. tak best la ko buang aku mcm ni. sob. sob. smbg sedeh lagi...biar lah tade org nk kecian pun, aku nk sedeh jugak...

dah jadi macam ni pun still tak insap lagi. arr mcm nk insap ni??? xmoh insap jugak!

pastu pulak angah aku call ckp baju raya aku belum siap. tailor tu ckp kat dia, rabu depan baru siap. owh...berganda tu kesedehan aku.nak buat keje pun dah tade mud. (ah manjang tade mud nak buat keje.keji!)

ah lantak la baju baru siap ke tak. aku pakai je la yg mana ade. mls nk carik yang lain...

muke rehdo xbleh blah. pic kat surau opis!

p/s : u..jgn la buang ai mcm ni. tau la u ade ade org lain tapi tak kan nk buang ai macam ni jer. kate sayang ai tp buat ai macam ni. ai sedeh taw. ai nk kawan dgn u lagi.
mmg ai tau u tak baca pun blog ni tapi konon-konon u baca la... u, ai mintak maaf byk2....

No comments:

Post a Comment

jejak anda