Thursday, October 7, 2010

hepi belated bufday kawan...

welcome to 27th club!
suprise kite org menjadi. olololo..jgn la nanges! hehee. walau plan lain jadi nye lain tapi ok la. tetap jua SUPRISE. plan asal patut nyer kena ade abg am n abg long ktorg dtg awal tp masa dorg dtg saya belum sempat beli kek..kan hp saya hilang sehari sebelum ni jadi tak sempat nak roger dorg tu...ah lagi mcm salah saya jer. patutnye kek kena beli hari sabtu lagi. tapi saya tak beli. malas nak simpan kat umah nanti keras.

last minute ni hah...orang dah habis nyanyi tapi kenapa saya belum?

potong.potong.potong.

meh kite potong.jgn nk sedeh-sedeh lagi.huhu...
tak sempat pun nk letak kat meja ssb bday gurl ni asik nak lari jer...

yipii..
tenkiu kepada gadis yg hold da kek...

weiiii...kenapa korang gelak ni?

No comments:

Post a Comment

jejak anda