Friday, October 1, 2010

tenkiu bos

rabu-pegi main bowling lagi. memula nak main badminton tp tak sempat nak book so pegi bowling aje. senang n dekat. next month yer kite main badminton...

main boling kat tempat biase. mana lagi kat ioi mall puchong la. paling dekat dgn office. dorg seme sampai dlu. kebetulan ade promotion plak buy 2 free 1. so 3 games la aritu. bos pun trn padang aritu...boleh tahan gak dia main. memula macam tak reti pastu huh...semangat. saya n su pun semangat gelak kan dia. gelak kat belakang jer la...tahu dek dia kecit ati pulak kan.huhu...saya pun boleh tahan jgk hari tu. nasib saya agak baik.lalala...saya menang 3 games itu...
dah la pose lak tu. bebuke pun kat ctu jer. bos berbesa hati belanja ktorg seme. walau pun hanya sweet corn tp jadi la kan. saya jer amik sandwich n air soya utk break fasting! tq bos...



p/s: gmbr blum trnfer to pc.

No comments:

Post a Comment

jejak anda