Saturday, October 2, 2010

sabtu suda...

time is moving so fast! hari ni dah hari sabtu. 2nd oct alredi maa...
minggu ni macam biasa still busy dengan kerja.macam-macam kerja. nak huhahuha pun agak terbantut. hari ni lepas kerja plan nak hangout tapi tak tahu lagi macam mana. kalau duduk umah manja-manja kan diri sendiri pun best jugakkan. kalau kuar gelak-gelak penat-penat pun best jugak eh...tengok la karang cam ner. skarang kat opis lagi. nak buat keje pun agak kemalasan. no idea anymore! nak update blog pun tersekat-sekat jer ni. internet agak slow. a few entry saya tersave kat draf aje. nak tempek gambar kemain lame nye...

masih dalam mud hari raya...hari ni pun ade jemputan jamuan raya. abg mail jiran kat sri tanjung. insyaAllah klu sempat saya n gf pegi...esk pun ade jamuan umh kawan. mebi pagi2 lagi kena pegi sbb dia mintak tolong gf saya masak then saya pun plan nk buat suprise utk dia. itu nanti saya cerita lah.

haih so bored ok! semlm cll mek pastu saya pulak kena marah .hmm yer lah mmg la saya yg salah tapi tak kan sbb org lain dia nak marah saya pulak...tak best laaaaa...dah la nk call mek sgt susah...

nak hiburkan hati. nak tgk cite magika?

No comments:

Post a Comment

jejak anda