Saturday, October 30, 2010

selamat hari sabtu

hai...morning seme-seme (betul ker macam ni)

dah hari sabtu pun.cepat weh masa bergerak ni. hari ni kerja.masuk opis. half day saja. liat giler nak bangun pagi tadi. dah bangun carik hp. mati pulak dia. trs charge n on. ar dah lewat. bangun pastu baring lagi. so sleepy maa...baru jer bape jam tido. padah yg sendiri carik. malam td kuar pegi minum2 dengan budak2 smpai kul 3am. huhu....bukan tak biase merayap smpi subuh hari tapi dorg takpe la hari ni tak keje. aku ngn gf keje maaa...

cite malam tadi. 10.30pm memula pegi syed bistro kat s.alam. makan-makan minum-minum.sambel tunggu yang lain-lain. gf pineapple panas, bf roti pisang, telur masak separuh 2 bijik n carrot juice. saya pineapple juice n 1 capati. dah makan tak cukup pulak satu...order lain tapi tak sampai-sampai. rupenye capati dah habes.owh hampa...lapar ni...sorng lagi gf sampai eleh tak makan mamak pulak...tunggu sorg lagi bf tu gerak pegi uptown...dengan misi...LAPAR...

alala....mengade nk tukar kete pulak. my gf la gatai. nak bawak GTi bf tu. so tukar suka sama suka.hehe..malas nak menapak g kat kete dia jauh parking ...ok dh dpt GTi laju-laju gerak g uptown.hoho...tetiba bf call saya....
bf abg long : oit, camner nk start kete budak kecik ni....???
saya : eh ko ...macam ni, macam tu bla..bla..bla...
gf enny : haah la weii tak ajar dia cara start kete aku.....
gf la : hahaahaa..giler...

ape lagi, terpaksa la pusing balik pegi sana...
sampai jer...berbakul sumpah seranah abg long tu hah...
saya : ah korg ni tok leh jadi perompak la..dah ade kunci pun tak leh start jugak
saya try to start, ala mak xmau pulak...eh.eh...then gf dtg tuan kete la...

gf enny : see..see... korg ni ape la....

bf abg long :bab*, celak* Myvi..bla..bla...korang sedap-sedap melencan GTi aku...pastu bagi kete macam ni ...
gf enny : eleh ko tu yang lembab...

pastu gerak pegi uutown.huhu....
ayoo...terlepas bulatan pegi komplex muhibbah tu.huhu...bf abg long memfolow jer.he.sumpah seranah lagi. dah terlepas tu kemain jauh nk pusing blk tau.terpaksa masa alam impiana sana.hehe...ade tol lak tu. RM0.60 jadi RM1.20 utk pusing balik. ok pusing ...ktorg lak memfollow dorg. pastu...terlepas pulak bulatan pegi komplex muhimmbah so kena pegi pusing smpi bulatan lagi depan sana.perh...ulang aling.main2 la korng neh!saya pulak dh nak shi shi ni...dah pusing balik. so dah di landasan yang benar...carik parking pulak. ktorg memfolow.wah kemain jauh parking....

sampai jer.ah tak reti pulak nk matikan engin kete mamat ni...pastu dia dtg tolong
bf abg long : bodoh!
ktorg : hahahaaa...acara gelak beramai-ramai.

ala, jgn la marah. round-round mkan angin jer tadi.

jalan-jalan, trs pegi makan. saya singgah toilet jap.
bf abg long : membuang lagi!

makan-makan, minum-minum, gelak-gelak, kutuk-kutuk, caci-caci...tgk2 jam dh 2.30am...
jum la blk. esk aku keje weiii....
sebelum balik sempat lagi usha-usha kedai. carik ape yang patut. ok.satu kemeja cukup.hahaa.trs laju2 balik. gf la mata layu kemain dah tu....

sampai kat kete.tgu pulak bf2 ku...mane pulak dorg pegi. smbl2 tu saya ber sms dgn kwn...dia kt sec 15 men snuker.weii sec 15 tu kat mana.sori saya buta shah alam.=)

bf2 hantar ktorg balik...huhu.gf enny takut nk drive blk sorg. so bf2 follow pegi hantar saya n gf la pastu baru follow pegi hantar gf enny kat alam megah sana...

cakap-cakap tadi, nextweek pulak nak dating beramai-ramai kat kenduri another my bf..huh..tak sabar tgu nextweek!

No comments:

Post a Comment

jejak anda