Sunday, May 12, 2013

alhamdulillah..

alhamdulillah... tamat sudah modul 1. (menampilkan yang terbaik dari dalam diri sendiri)  esok insyaallah, akan mula pulak modul 2 (menampilkan yang terbaik dari diri org lain dan komuniti)

apa yang terbaik dari diri aku. apa yang aku telah kenalpasti sepanjang modul 1 ini ialah, sikap.
 sikap aku yang mempercayai mustahil telah aku tukarkan kepada boleh. 
contohnya...aku telah boleh menggunakan otak kanan aku iaitu merembeskan jus kreativivi aku. di mana selama ini aku kata "mustahil lah untuk aku melukis gambar itu." sememangnya aku tak pernah pun nak melukis gambar itu sebelum ini. walaupun aku ni  orang seni tapi aku xsuka melukis mcm tu, sebab lukisan aku selalunyer tak cantik. itu la kata fasi aku " sepatutnya anda hargai lukisan anda bukan hakimi nyer sendiri".... terkesan kata-katanya dalam lubuk hati ku...

kedua aku telah sedar aku selalu memungkir janji dengan diri aku sendiri. banyak janji dengan diri sendiri yang tidak aku tunaikan aku baru sedar kenapa aku tidak mencapai matlamat aku ini kerana aku memandang remeh janji dengan diri sendiri...

 perjalanan skesta td tebaik....aku suka. terima kasih kepada ahli kumpulan yang menjayakan skesta tuduh menuduh ...
 


No comments:

Post a Comment

jejak anda