Sunday, May 19, 2013

girl outing

untung petang tadi tade kelas bleh la keluar merayap. destinasi utama jusco melaka sentral. bape lama dah tak pegi jusco kan...hegeh-hegeh jer.

outing bersama 3 roomate aku. nia, atie n lina. atie tu dah kawen dia nak cari barang-barang kat anak dia. budak tu merajuk kena tgl ngn mama lama sangat dah. kesian atie barang yang dia nak takde. takpe atie nanti kita usahakan lagi yer....

tawaf satu jusco. hasil tangkapan aku di jusco. lalala. lama dah mencari kasut  yang berkenan di mata ni.

nak pakai tido malam ni.haha.bley??

 tak cukup tawaf jusco. sambung pulak ke tesco. ni tangkapan kat tesco. stokin tebal dan stokin nipis.
stokin tebal. 3 pasang RM12.
1 belang. 1 bunga-bunga. 1 plain colour (grey)
suka hati mak tau...

stokin nipis. 4 helai RM8.90. share ngn Nia 2 pasang sorang.

ini pulak kat Living Cabin tesco.RM 20.90 . yang bestnya buy 1 free 1. terus sambar untuk hadiah buddy small group nanti. satu lagi saja nak buat teman tido...

shoping adalah satu terapi minda yang terbaik yang pernah aku rasakan. tapi berpada-pada lah. ukur baju dibadan sendiri.
dan lagi best kalau salesgirl yang pandai layan aku. macam kat vincci td.  mesti dia pening kepala layan aku dengan nia tapi dah tugas dia kan. tapi komunikasi la dengan dorg tu baik-baik. kerana mereka pun manusia macam aku jugak. ada hati dan perasaan....

hmm..duit dh abis banyak ni. so bertabahlah. malam ni tido ade teman dah..hahaha. suka....


............................................................................. 





No comments:

Post a Comment

jejak anda