Thursday, May 16, 2013

kisah hari ini

hari ni last modul 2. pagi ade pertunjukan jugel. aku hanya berjaya jugel hingga langkah 7. hampa! 
lepas tu pulak pertunjukan bakat. fun giler dengan aktiviti  tu...

lepas masuk modul budaya kerja. ngantok giler lah. sebab banyak syarahan. senguk-senguk aku dalam kelas. dorg pun ramai yang ngantok...kesian..

setiap kali abis kelas call dia. hmm...stress aku weh. tak rela tau buat seme tu. huhu. memang terpaksa giler! nak jaga hati dia sangat. nak jaga hubungan. tak sanggup hari-hari nak kena psiko ngn dia. letih wei. letih dengan kelas, lepas tu letih dengan dia lagi. sampai kan aku sanggup tanya dia "abang nak sayang mati ke?" aku seyes wei tanya macam tu. bengang tahap dewa dewi dah rasa. tetiba ada perangai yang tak memahami tu. tapi takpe lah, hasil pun memberangsangkan. takde la dia nak psiko hari ni. puas hati la tu. 

alhamdulillah dah hari ke 9. lagi 11 hari jer. bertabahlah!



........................................................................................

3 comments:

  1. da boleh tukar da pic home page kamu ni....:)

    ReplyDelete
  2. Besday keluangman tu da lepas da.....:)

    ReplyDelete

jejak anda